PETRINI RECEPTI - FBI

Prolazi i ovaj krug istrage u okviru Fbi rukavica, čiji je autor Mamajac
Ovog puta istraga je usmerena na blog Thursdayscooking. Dugo sam prelistavala Petrine recepte i imala želju da isprobam šest-sedam ali, kako to uglavnom biva, isprobala sam tri (plus jedan koji odavno čeka svoj trenutak)... Petrin blog rado posećujem i mislim da ima kvalitetnih i raznovrsnih recepata, pa i vama preporučujem da usmerite svoju pažnju na Thursdayscooking. 
Evo rezultata moje istrage. 
Vrlo ukusan hleb, koji bez problema može poslužiti i kao užina, bez nekih dodataka. Dugo zadržava svežinu. Odstupila sam od recepta u tome što sam koristila 50-ak grama oraha. Meni je i to bilo sasvim dovoljno od ukusa i teksture.

Testo je odlično, sve preporuke. Ukoliko ste osetljivi na beli luk, moram reći da se ukus luka mnogo više oseća sutradan nego dok su kiflice sveže tj. tople. Tople kiflice su kao pena, a opet dovoljno zasite da već posle treće osetite da ste puni. Kiflice nisam premazivala jajetom.

Vrlo ukusna, prijatna čorbica koja podseća na bakinu kuhinju i hranu koja je imala radosnu i umirujuću notu tj. onaj specifičan začin, koji mnogi od nas rado pamte. Za sve koji vole krompir čorbu ovaj recept ih neće razočarati. Razlika u odnosu na original recepta je ta što nisam koristila paradajz pastu i ispasirala sam povrće.

Gagin recept, koji je već nekoliko meseci stoji i čeka neku svoju priliku... Kako je i Petra radila vanilice po tom receptiću, evo prilike da ga udenem kao deo recepata isprobanih sa bloga Thursdaycooking. Sa ovim receptom nema greške; vanilice su fantastične, ukusne, mekane, prhke, nisu suve... Ma, sjajne. Ove su rađene u crno-beloj tehnici ;) Podelila sam umešeno testo i u polovinu dodala kakao, pa dobro izmesila, da se sjedini.

I, toliko od mene ovog puta. Petra, hvala na druženju i lepim receptima. Bilo mi je zadovoljstvo vrzmati se po tvom blogu. Želim ti puno uspeha u daljem radu i šaljem veliki pozdrav.

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Tekstovi i fotografije koji se nalaze na blogu ne mogu se preuzimati bez dozvole autora.

7 коментара:

  1. Hvala na istraživanju, baš mi je drago da ti se sve dopalo.

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan izbor..jedan od mojih izbora je bio i hleb ali nisam stigla da ga napravima kiflice su bile njammmmmmm.Pozdrav.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Zoki. Videla sam tvoje uratke, lepo i dobro kao uvek! Topli pozdrav ☺

      Избриши
  3. Super izbor i izvedba Petrinih recepata, bravo Nale !

    ОдговориИзбриши